Moja pielęgnacja włosów z Phyto Paris

Jakiś czas temu zmieniłam swoją pielęgnacje włosów . Kosmetyki wybieram bardziej starannie pod kątem składników . Cenie sobie kosmetyki w których skład jest naturalny.
Postanowiłam zapoznać się z marką PHYTO PARIS 
.
Jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdziły?? Jakie produkty znajdują się w mojej kuracji??
Co to za marka ?? Jeśli tak to zapraszam do wczytania się w post.


PHYTO PARIS  jak sama nazwa wskazuje marka pochodzi z Francji lecz od kilku lat gości w naszym kraju .Jest ona uwielbiana przez Francuzki jak i wiele Polek.
Posiada bogatą gamę produktów zarówno do pielęgnacji codziennej jak i stylizacji włosów.
Produkty posiadają bardzo wysokie stężenie aktywnych składników roślinnych  dzięki czemu zapewnia wysoką jakość oraz skuteczność .
Ja jestem posiadaczką niestety włosów suchych  więc wybrałam linie kosmetyków PHYTOKERATINE EXTREME jest ona przeznaczona dla włosów suchych,łamliwych i bardzo zniszczonych a posiadam oto te produkty 


Produkty znajdują się w pięknych złotych opakowaniach a w środku bomba roślinna.
Zacznę od gwiazdy mojej pielęgnacji a mianowicie  Extreme Exceptional Cream .
Jest to kreatynowy krem odbudowujący który świetnie odżywia włosy.
Krem łączy w sobie delikatną konsystencje z regenerującą kreatyną i regenerujące właściwości oleju z baobabu . Odbudowuje włókna włosów tym samym naprawia zniszczone włosy przywracając im naturalne piękno. Świetnie je wygładza i chroni przed puszeniem .
Kolejna cecha to ochrona przed czynnikami środowiska jak i termoochrona .
Krem jest bez spłukiwana i możemy go używać na suche włosy ja używałam na końcówki oraz na mokre przed stylizacją. Moje włosy już nabierają kondycji ,są lekkie ,gładkie i wyglądają na zdrowe.
Kosmetyk jest wydajny,wystarczy niewiele aby zaaplikować na całych włosach .

Następnym kosmetykiem jest Phyto Elixir Intense Nutrition Shampo .
Kosmetyk jest intensywnie odżywczy i dobrze oczyszczający a zarazem nie podrażnia. Świetnie nawilża i zapobiega ich przesuszaniu oraz rozdwajaniu. Przywraca odpowiedni poziom nawilżenia oraz wyrównuje strukturę włosa. Ma bardzo fajny skład. Posiada sporo składników aktywnych miedzy innymi olej macadamia który ma za zadanie nawilżać ,odżywiać skórę włosa ,wzmacniać oraz ochraniać włosy przed czynnikami zewnętrznymi .Poza tym mamy jeszcze witaminę E  ,soje ,hydrolizowane proteiny pszenicy . Szamponu używałam co 2 dni ,dodatkowo stosuję 
 Phyto Elixir Intense Nutrition Mask . Maska super nawilża oraz intensywnie odżywia . Przywraca włosom miękkość ,promienny wygląd . Włosy są bardziej elastyczne i łatwiejsze w stylizacji .

Stosowanie tych trzech kosmetyków pozwoliło na poprawienie kondycji moich włosów .
Co najważniejsze pozbyłam się problemu puszenia włosów.  Kosmetyki można kupić w aptekach oraz niewtórych drogeriach internetowych . 
PHYTO PARIS dba o każdy szczegół w pielęgnacji naszych włosów .
 Polecam Wam na początek kuracji wypróbować Extreme Exceptional Cream .gdyż w nim jest siła i fakt ,że jest bez spłukiwania pozwala na używania go codziennie nie tylko na mokre włosy.

Komentarze

Prześlij komentarz

Obserwatorzy