Hacienda na Wiosnę

I znowu wylądowałam pod Taterkami. 
Oczywiście zatrzymaliśmy się w Domku Hacienda . Tam tez już panuj wiosenny klimat. 
Uwielbiam ten widok jaki rozpościera się z tarasu jak i okien tego domku.
Kiedyś nie przeszkadzało mi czy zatrzymałam się w hotelu czy też w prywatnej kwaterze. Ale teraz coraz bardziej cenie sobie spokój , poczucie komfortu .
Od kiedy zaczęłam zatrzymywać się w samodzielnych apartamentach i domkach zaczełam bardziej dostrzegać dobre strony takich miejsc. Cenowo nie wychodzą one o wiele drożej jeśli jedziemy całą rodziną bądź paczką znajomych  a zyskujemy komfort. Właśnie chyba o to nam chodzi podczas wyjazdów wypoczynkowych. 
Ten domek znajduje się przy jednej z głównych ulic prowadzących z Zakopanego do Kościeliska .
Bez problemu w sezonie wiosenno-letnim możemy rozpalić sobie grilla czy ognisko i pobyć w swoim gronie. A gdy mamy dzieci to i one znajdą coś dla siebie gdyż jest piaskownica ,huśtawki oraz różne zabawki zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz domku.
My korzystamy w pełni uroku tego domku . Lenka niemalże ciągle bawi się w ogrodzie i mówi ,że to najfajniejsze miejsce do jakiego przyjechała .
Ja zaś uwielbiam przesiadywać na tarasie. 
Jeśli poszukujecie fajnego miejsca niedaleko centrum Zakopanego a zarazem poza miastem to jest to świetna baza wypadowa . Ja jestem tu poraz kolejny i napewno jeszcze wrócę .
A już na dniach ruszają nowe apartamenty położone jeszcze wyżej niż hacienda z jeszcze piękniejszym widokiem . Więc jeśli planujecie majówkę na Podhalu to zachęcam Was do zapoznania się z ofertą .
MONIKA ANDRZEJ SKUPIEŃ 
tel 693201913



.


Komentarze

  1. Uwielbiam ten klimat i przede wszystkim kocham nasze góry. Chciałam jechać teraz na weekend majowy, ale zabrałam się za to za późno i nie ma wgl noclegów już :( Jak pojadę w czerwcu to wezmę pod uwagę Twoją propozycje to miejsce wygląda bardzo ładnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zadzwoń do właścicieli domku w którym jestem. Na dniach ruszają nowe apartamenty u nich więc miejsce powinno być. Nr w poście

      Usuń
  2. Cudne widoki.
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili: recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dawno nie byłam w górach, mam zamiar pojechać w te wakacje. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli. Piękny widok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jade w sierpniu w Tatry. Juz nie moge się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam góry <3 piękne zdjęcia i widoki

    OdpowiedzUsuń
  6. Często jestem w górach. Uwielbiam takie klimaty. Zazdroszczę. Te widoki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Obserwatorzy